tisdag 24 januari 2012

Lite tårtbilder =)

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på några av mina tårtor jag gjort under åren 
först kommer lite  
Bröllopstårtor
Denna tårta är gjord i början av min "tårthobby" så därav varför den är lite extra ojämn =)
Detta är en sponsrings tårta till en fotograf. Topptårtan här är ätbar men de 2 nedre är "dummys". 


 Denna bild är tagen av "Långedrags värdshus" (Svart/vita med med cerisa anemoner)


Dessa 3 är "dummys"

 Bilden tagen av veronica fotodesign

Här följer några födelsedags/högtids tårtor





& så kommer det några doptårtor =)





Så, då fick ni en liten glimt av vad jag har gjort under min tårttid =)


Ha en bra dag!
Sanja

8 kommentarer:

  1. Men herreguuuuuud vad du är DUKTIG på tårtor människa!!!!!! Nu blev jag imponerad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, det är alltid kul att få höra! =D

      Radera
  2. Vad många underbart fina tårtor du gjort! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Du är oxå väldigt duktig! =)

      Radera
  3. Men shit så fina tårtor!!! Så duktig du är!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, vad glad jag blir! :)

      Radera